25 januari 2011

NY ADRESS

Den 1 Februari flyttar jag in i en liten studio på Ostindiegatan 16, Göteborg. HURRA! Det ska bli skönt att slippa jobba hemifrån och vara tvungen att städa undan allt varje eftermiddag innan mina underbara (monster-) barn kommer hem från dagis!

On the first of February I'll be moving to my new studio on Ostindiegatan 16, Gothenburg. HURRAY! What a relief not to work from home anymore, no more tidying everything away each afternoon before my darling (monster-) children comes home from nursery!

7 kommentarer:

  1. Åh, vad kul Jenny! GRATTIS!!! Vi får fika där snart då!

    SvaraRadera
  2. JAAAA! Jag längtar!

    SvaraRadera
  3. Anonym25.1.11

    GRATTIS, OCH LYCKA TILL !!!!!!!!!!!!!
    Önskar Rolf P

    SvaraRadera
  4. Tack! Du kanske kommer hit och hjälper mig flytta in....

    SvaraRadera
  5. Anonym26.1.11

    Kanske min DD eftersom du frågar så fiint!

    SvaraRadera
  6. Anonym27.1.11

    wow - jättegrattis !
    :-D

    /Y.

    SvaraRadera
  7. Tack! Snart är du och alla andra välkomna på besök! Har precis varit och skrivit på kontraktet!

    SvaraRadera