10 mars 2011

HEJ NÄSTA VÅR!

Jag har också fått det allra första provet för våren/sommaren 2012. Tyvärr har de råkat spegelvända mönstret, vilket man ser på texten på huset, och färgerna är fel. Jag har kallat mönstret Little Country (Småland översatt till Engelska). Det är mitt allra käraste landskap för att min morfar föddes och växte upp där och för att jag tillbringat alla mina sommarlov där!
I've also received the very first sample for Spring/Summer 2012. Unfortunately they've accidentally mirrored the print, as can be seen on the writing on the house, and the colours are wrong. I've called the pattern Little Country (Småland) after the shire in Sweden that's most dear to me; it's where my granddad was born and were I've spent all my summer holidays!

2 kommentarer:

  1. Anonym11.3.11

    Å så fint! Vad kul att se det!

    SvaraRadera
  2. Tack Anive! Jag tror det kommer bli hemskt bra!

    SvaraRadera